رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه کارکنان در دانشگاه ستون‌های استواری هستند که در راستای اعتلای توسعه و پیشرفت اهداف تلاش دارند.

ابوالفضل توسلی با بیان اینکه کارمندان در هر سازمان قلب تپنده و ستون‌های پنهانی برای پیشرفت هستند، افزود: دانشگاه بدون زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان، نمی‌توانست به این جایگاه ارزشمند برسد.

وی بیان کرد: مجموعه کارکنان در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ستون‌های استوار این دانشگاه بوده، وظیفه خود می‌دانیم که همواره در خدمت شما باشیم و از زحمات شما قدردانی کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با برشمردن برنامه‌ها و انتظارات خود، از همکاری تمام ارکان دانشگاه برای ارائه خدمت مطلوب‌تر به جامعه دانشگاهی قدردانی کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون دانشگاه موفقیت‌ها و دستاورد‌های زیادی داشته که افزایش رشته‌های پرمخاطب تحصیلی در مقطع کارشناسی و جذب دانشجو، شرکت در فستیوال بین المللی مونسون ۲۰۲۴ منطقه آزاد چابهار، انعقاد تفاهم نامه مبنی بر تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور واحد زهک با کمک خیران و ساخت مجدد زمین ساحلی رمین در چابهار تنها بخشی از آن است.

وی اظهار کرد: این تلاش‌ها حاصل همبستگی شما کارکنان پرتلاش بود، زیرا هر یک از شما نقش حیاتی در این موفقیت‌ها داشتید، همه شما در کنار هم دانشگاه را به نقطه‌ای رساندید که عملکرد آن امروز مایه افتخار است.

توسلی با اشاره به اینکه تکریم دانشجویان و حفظ حرمت و شخصیت آنها باید سر لوحه کار قرار گیرد، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در این عرصه بهترین باشیم، باید حرکت ما خدایی باشد و سعی کنیم مشکلات دیگران را حل و نسبت به ارباب‌رجوع دلسوزانه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه کارمندان موتور محرک دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: کار‌های دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به خوبی پیش می‌رود و علیرغم مشکلات موجود، تمام امورات به بهترین شکل ممکن در جهت توسعه طرح‌های عمرانی و توسعه عدالت اجتماعی در قالب بیانیه گام دوم انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نهادینه کردن تفکر شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و رئیسی از وظایف همگان است، گفت: نحوه رفتار و منش شهدای خدمت باید سرلوحه کارکنان، اساتید و مدیران در دانشگاه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر خواهان دانشگاه متحرک هستیم باید مسوول پذیر باشیم و با کوشش و فعالیت دسته جمعی و با همکاری و وحدت در جهت ارتقا و اعتلای دانشگاه و رضایت مردم و دانشجویان بکوشیم.

توسلی گفت: جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان از آغازین روز‌های برپایی موکب‌ها برای افتخار خادمی از زائران پیاده کوی حسین (ع) در اقصی نقاط این استان پهناور که پایتخت ایران اسلامی و دروازه شرقی ورود زائران پاکستانی است در تلاش بود تا به نوعی نقش خود را در این همایش بی‌نظیر ایفا کرده و ذره‌ای در دریای بیکران اربعین باشد که دستاود آن اثرگذار بودن این دانشگاه در عرصه فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار