شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات شبکه فاضلابی در محله سرباور شهرستان پاوه استان کرمانشاه سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

جوی آبی در محله سرباور شهرستان پاوه استان کرمانشاه وجود دارد که از چشمه دوریسان این شهرستان سرچشمه می‌گیرد. اما شبکه فاضلابی در این چشمه وجود ندارد و بدون سرپوش به حال خود رها شده است و فاضلاب برخی از منازل در این جوی آب سرازیر می شود؛ این موضوع موجب شده بوی نامطبوعی در این منطقه منتشر شود. از سوی دیگر باغداران نیز برای آبیاری محصولات خود از همین آب‌های فاضلاب رها شده استفاده می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام بنده ساکن محله سرباور شهرستان پاوه واقع در استان کرمانشاه هستم. جوی آبی منشعب از چشمه دوریسان از وسط محله سرباور پاوه عبور می‌کند که متاسفانه به دلیل عدم وجود شبکه فاضلاب تعداد حدود بیست خانوار فاضلاب خود را به داخل این جوی آب می‌ریزند که بوی متعفن آن موجب رنجش اهالی محله شده است.
 لازم به ذکر است که صد‌ها خانوار دیگر از چاه فاضلاب اختصاصی استفاده می‌کنند که آن هم به نوبه خود ناهنجاری‌هایی ایجاد کرده، اما مشکل اصلی و فاجعه غیر قابل تحمل ورود فاضلاب همان بیست خانوار به داخل جوی آب عبوری از وسط محله است. با اندکی هزینه می‌توان با ایجاد شبکه فاضلاب آن را ترمیم و مرمت  کرد که بوی آن موجب آزار اهالی نشود. این جوی فاضلاب عبوری از وسط محله را بدون هر نوع شبکه گذاری یا سرپوش گذاشتن به بهانه نبود طرح یا کمبود اعتبار رها شده است. از طرفی برخی از باغداران از این فاضلاب متعفن برای آبیاری درختان میوه خود استفاده می‌کنند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار