آئین جشن غنچه‌ها برای سال تحصیلی نوآموزان در مرکز پیش دبستانی پائیزان احمدآباد بخش مرکزی بهاباد برگزار شد.

علیرضا قطبی الدینی مدیر آموزش و پرورش بهاباد در آئین جشن غنچه‌ها، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدا به عنوان افتخارآفرینان کشور ایران اسلامی یاد کرد و انعکاس جانفشانی‌های شهداء ۸ سال دفاع مقدس در فرزندان نسل سوم انقلاب را از مهمترین وظایف تلاشگران عرصه‌ی تعلیم و تربیت را در دانست.

وی با تاکید براینکه بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است و خانواده‌ها لزوم آموزش کودکان را درک می‌کنند، افزود: بهترین سرمایه گذاری، آموزش برای کودکان است.

قطبی الدینی بیان داشت: کودکستان باید مکمل تربیت در خانواده شود، اقتضا می‌کند که همه بخش‌های آموزش و پرورش همکاری کنند و باید در تولید محتوا یک جهش بلند داشته باشیم.

وی اضافه نمود: تمام تلاش کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بر این است تا آموزش‌های اولیه به ویژه مهارت‌های زندگی به این کودکان ارائه شود تا آرام آرام کودکان در فرآیند آموزشی و تربیتی قرار بگیرند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد با بیان اینکه درسال تحصیلی جدید ۳۲۰ پیش دبستانی راهی این مراکز میشوند گفت: تمامی تمهیدات لازم برای آغازسال تحصیلی وبازگشائی مدارس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: دوره پیش دبستانی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که با هدف آماده سازی نوآموزان برای حضور در رده‌های رسمی علم آموزی و مهارت پیش بینی شده است، زیرا درآن الفبای علم آموزی و تربیت به کودکان آموزش داده می‌شود.

در این آئین، نوآموزان با محیط مدرسه، مربی و همکلاسی‌های خود آشنا می‌شوند و این روز با برگزاری جشنی مفرح مناسب با سن آنها خاطره‌انگیز می‌شود.
مراسم جشن غنچه‌ها بااجرای نمایش عروسکی قرائت مقاله و مسابقه برای کودکان همراه بود.

در پایان معاون سیاسی امنیتی فرماندارو مدیر آموزش و پرورش و بخشداربخش مرکزی ودهیارروستای احمدآباد از مرکز پیش دبستانی پائیزان جلگه بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.