جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) همدان گفت: بیش از ۷۵ برنامه با بیش از ۱۸ برنامه شاخص در این ایام از سوی تیپ پیگیری و برگزار می‌شود.

سرهنگ کاظمی با اشاره به جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: تجلیل از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری بزرگداشت روز سرباز و آمادگی شرکت در رژه خودرویی ۳۱ شهریور از جمله این برنامه‌ها است.

او گفت: خاطره‌گویی و درسنامه دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه دیگر فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه این ایام فرصتی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان متبلور می‌شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی‌نظیر است.

کاظمی با بیان اینکه امام راحل در ادوار جنگ تاکید می‌کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) و دارای جایگاه معنوی و تقدس است، گفت: دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است بلکه میدان جنگ را عوض کرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.