معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

مرتضی میثاقی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان گفت: یکی از وظایف مهم ما تامین زمین از طرق قانونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است. این مهم هم از طریق تملک اراضی ملی در راستای ماده ۹ و هم تملک اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و توافق با اشخاص حقوقی و حقیقی انجام می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین شده و اقدامات و مراحل تفکیکی آن‌ها در حال انجام است.

آقای میثاقی بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می‌دهد و مهمترین اقدام در این راستا نیز تامین زمین مناسب است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: با همه توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در سراسر استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار