مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های توسعه ای در حوزه تلفن ثابت، تاکنون ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن در استان ظرفیت سازی شده است.

آزاد حکمت گفت : اقدامات و پروژه‌های توسعه ای در ۲ بخش کمی و کیفی تلفن ثابت در نقاط شهری و روستایی  تحقق قابل توجه برنامه های عملکردی، رضایتمندی مشتریان را به میزان چشمگیری به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه از ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن منصوبه در استان ۵۲۲ هزار و ۳۷۷ شماره آن مشغول به‌کار است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هزار و ۶۶۴ شماره تلفن ثابت به مشتریان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد : ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه سرویس تلفن ثابت در نقاط روستایی همسان با نقاط شهری مورد توجه مخابرات قرار دارد و در حال حاضر هزار و ۵۲۰ روستا دارای تلفن خانگی و هزار و ۶۰۱ روستا نیز دارای ارتباط هستند.

وی با اشاره به توسعه سیستم های مخابراتی و نقش موثر آن در بهبود عملکرد و ارائه خدمات مخابراتی در استان، اضافه کرد: در سال جاری ۷۲ میلیارد ریال در این حوزه سرمایه گذاری انجام شده است.

حکمت افزود : به صرفه بودن استفاده از تلفن ثابت در مکالمات روزمره مشتریان، باتوجه به مکالمه رایگان در هر سیکل زیرمبلغ ۱۵۰هزار ریال، مشتریان در برنامه ریزی تنظیم مکالمات خود از طریق تلفن ثابت می توانند در هزینه‌های ماهیانه مدیریت بیشتری اعمال کنند.

وی افزود:  تلفن ثابت به عنوان یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس به‌شمار می رود و  اینترنت خانگی ADSL،VDSLوFTTH از سرویس ها و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساختهای آن را فراهم آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.