معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: هنوز تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم صهیونیست آواره شده‌اند.

سردار ایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس  در "همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی" که در تالار اریکه شهرستان آمل برگزار شد با بیان اینکه نام و یاد شهدا همواره در طول تاریخ می‌درخشد، گفت: راه شهدا، آرمان و مکتب شهدا زنده و جاویدان است.

او با بیان اینکه در مراسم اربعین شاهد آن هستیم از سرتاسر دنیا در این پیاده روی شرکت می‌کنند، افزود: شهدا وظیفه خود را که تکلیف الهی است و دفاع از ایران و امنیت بود به خوبی انجام داده اند و امروز وظیفه و تکلیف ما این است که نام شهدا را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 

سردار ایرج مسجدی پایمردی در راه شهیدان و مقاومت در راه دفاع از اسلام و مسلمانان را وظیفه‌ای مهم برشمرد و گفت: دفاع از اسلام و جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه‌ای واجب، و رسالت بزرگ و ذاتی ماست.

او با تاکید اینکه پیروز میدان، جبهه مقاومت است، افزود: اخبار شهادت کودکان، زنان و افراد سالخورده را توسط صهیونیست‌ها می‌شنویم دلمان به درد می‌آید، اما نباید با این کشتار‌ها و تخریب‌ها این تصور به وجود آید که آنان پیروز این صحنه هستند. 

سردار مسجدی گفت: در طول ۸۰ سال جنگ بی رحمانه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، این‌قدر این رژیم تلفات نداده است و این‌قدر نیرو‌های نظامی و امنیتی اش مضمحل نشده بودند. 

او با اظهار اینکه ارتش اسرائیل مدام به نتانیاهو فشار می‌آورد که این جنگ و آتش را تمام کند و و آتش بس کند، افزود: هنوز تلفات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم صهیونیست آواره شده‌اند و برای اولین بار اسرائیلی‌ها اردوگاه زده‌اند و این مورد در گذشته سابقه‌ای نداشته است.

مسجدی با تاکید اینکه فلسطینیان نباید احساس شکست کنند، گفت: ارتش اسرائیل تلفات زیادی داده و بیش از یک میلیون نفر از صهیونیست‌ها آواره شده اند و مبارزان فلسطینی، رژیم غاصب صهیونیستی را آماج حملات خود قرار داده اند و اگر شروط ملت قهرمان فلسطین پذیرفته نشود، راه مقامت ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار