به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی از نیروهای اورژانس ۱۱۵ مهریز تجلیل شد.

آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز با حضور در پایگاه اورژانس شهری مهریز و پایگاه اورژانس جاده‌ای سریزد از زحمات سفیدپوشان نجات قدردانی کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز اورژانس و تقدیر و تشکر از پرسنل اورژانس شهرستان که به موقع در مأموریت‌ها حاضر می‌شوند، عنوان داشت:نیرو‌های اورژانس در سطح شهرستان مهریز به طور شبانه روزی با تحمل زحمات فراوان برای ارایه خدمات به تصادفی‌ها و غیرتصادفی‌ها تلاش می‌کنند و کارشان ستودنی است.

آخوندی ادامه داد: تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند که نشان از اهمیت والای خدمت آنها و جایگاه ارزشمند اورژانس است

وی تصریح کرد: فرصت نجات بخشی، احیای مصدومان، حادثه دیدگان و خدمت به بیماران، فرصتی مغتنم است که خداوند بزرگ و متعال آن را به بندگان برگزیده خود هدیه داده است.

سرپرست فرمانداری مهریز در ادامه در نشست با کارکنان اورژانس و بررسی مسائل و مشکلات آنها به وضعیت نامناسب ناوگان اورژانس مهریز اشاره و بیان داشت:وضعیت ناوگان اورژانس مهریز چندان مطلوب نیست و با پیگیری‌های انجام شده چند دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس مهریز افزوده می‌شود.

 وی همچنین از احداث و ساخت دو پایگاه اورژانس در مهریز خبر داد و بیان داشت:دو ساختمان در سطح شهرستان در حال ساخت و تکمیل شدن است و با بهره برداری از این دو مجموعه خدمات بهتری به مردم و مسافران جاده‌ای ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.