مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث ۳۱ شهریور به اتمام خواهد رسید و دیگر تمدید نخواهد شد.

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کمتر از یک هفته دیگر از مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم بیمه‌نامه شخص ثالت باقی‌مانده است و مهلت این بخشودگی ۳۱ شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: این بخشودگی به مناسبت هفته دولت و اعیاد ربیع آغاز شده بود و ۳۱ شهریور به اتمام خواهد رسید و مهلت آن تمدید نخواهد شد بنابراین از تمام افراد دارای وسایل نقلیه که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند می‌خواهیم حتما اقدام به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث کنند.

او افزود: باتوجه به نرخ دیه امسال که در ماه عادی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در ماه‌های حرام یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده بنابر شرط عقل خرید بیمه‌نامه است عزیزانی که به دلایل مختلف ممکن است در دوره‌های گذشته اقدام به خرید بیمه‌نامه نکرده باشند، اما اکنون با این بخشودگی یکی از موانع آنها یعنی جرائم نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالت آنها با خرید بیمه‌نامه یکساله بخشوده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار