استاندار خراسان جنوبی به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم «آن روزی که امام بزرگوار هفته وحدت را اعلام کردند و وحدت مذاهب اسلامی و فِرَق اسلامی را در جهت‌گیری‌ها و در گرایش‌های عمومی، سیاسی و اجتماعیِ خودشان اعلام کردند، آن روز خیلی از مخاطبین واقعی این پیام نتوانستند اهمیت این پیام را درک کنند... امروز ما می‌فهمیم که این پیام چقدر مهم بوده».

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ربیع، ماه سُرور و شادی اهل بیت (ع) و مهد میلاد عزیزترینِ مخلوقات خدا، حضرت محمد مصطفی (ص)، رسول صلح و بیداری و امام بحق ناطق، جعفر بن صادق (ع) مؤسس مذهب جعفری است.


بیشتر بخوانید


 اینجانب زادروز فرخنده خاتم عقول و نفوس و ارواح، حضرت رسول الله (ص) و پرچم دار شاهراه ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق (س) را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین خراسان جنوبی که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید در شرایط کنونی که جهان، آشفته حرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی است و آواره شدن هزاران فلسطینی و به شهادت رسیدن صد‌ها زن و کودک، روزانه صحنه‌هایی از خروش انسان‌های بیدار دل و آزادیخواه را در اقصی نقاط دنیا به تصویر می‌کشد، وحدت و همدلی انسان‌ها از هر گرایش سیاسی و اجتماعی و مذهب و فرقه‌ای، بیش از گذشته نمود و ظهور یافته و بی شک نوید بخش ادامه راه روشن پیامبر اعظم صلوات الله علیه در یکپارچه سازی امت هاست.

امید که مسلمانان جهان در سایه الطاف الهی و با توسل به وحدت کلمه، اتحاد و همبستگی با عزت و افتخار، پرچمدار دین صلح و دوستی باشند تا حریت و انسانیت جهان شمول گردد و زمینه‌های تعجیل ظهور منجی عالمیان، حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه فراهم‌تر گردد، ان شاء الله.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.