فراخوان ثبت‌نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

مهراب جمالپور رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی با محوریت سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شده است.

وی افزود: صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ می‌توانند براساس معیار‌ها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir در این فراخوان ثبت نام کنند.

جمالپور گفت: هدف از این ارزیابی و فراخوان، شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ دربیست و هشتمین سالروز ملی صادرات است.

وی از علاقه مندان خواست: از امروز دوشنبه با ثبت نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام کنند.

جمالپور با بیان اینکه امسال فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی تنها از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، تاکید کرد:متقاضیان از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان خودداری کنند.

وی گفت: ثبت نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت وفقط"دریافت خود اظهاری گروه خدمات" در فرصت بعدی اطلاع رسانی و انجام خواهد شد.

جمالپور اظهار کرد: مهلت نامنویسی غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار