تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود امشب به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا امشب در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف تیم الاهلی عربستان می رود که مرتضی پور علی گنجی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. 

البته امید عالیشاه از بند مصدومیت رهایی یافته است و در صورت صلاحدید کادر فنی امشب برای پرسپولیس بازی می‌کند. 

الکسیس گندوز دروازه بان الجزایری پرسپولیس برای اولین بار در لیگ نخبگان آسیا درون دروازه سرخپوشان ایران قرار می‌گیرد. پرسپولیسی‌ها امیدوارند این دروازه بان ملی پوش بتوانند همانند بازی های لیگ در لیگ نخبگان آسیا هم بدرخشند و مانع گلزنی ستارگان الاهلی شود. 

با توجه به اینکه سعید مهری و لوکاس ژوائو مهاجم بلند قامت آنگولایی به تازگی به سرخپوشان پیوستند به نظر می رسد گاریدو ریسک نمی کند و از این ۲بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نمی کند. 

علی علیپور مهاجم سرخپوش سابقه گلزنی به تیم الاهلی عربستان را دارد و شاید گاریدو از علیپور در ترکیب اصلی استفاده کند تا او باز دیگر به حریف عربستانی گل  بزند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به شرح زیر است. الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی و علی علیپور

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا امشب ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار