سومین دوره جشنواره تئاتر برنا با هدف استعدادیابی از بین جوانان مستعد و خلاق خوزستان از ۲۸ تا ۳۱ شهریور با حضور گروه‌های نمایشی منتخب در اندیمشک برگزار می‌شود.

محمد یاقوت پور گفت: سومین دوره جشنواره تئاتر برنا با هدف استعدادیابی از بین جوانان مستعد و خلاق استان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه با حضور گروه‌های نمایشی منتخب استان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا افزود: با همراهی و مساعدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری اداره کل و رئيس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و همچنین همکاری مستمر فرماندار شهرستان اندیمشک و مجموعه ادارات و ارگان‌های شهرستان، این رویداد ارزشمند در روزهای پیش‌رو در مجموعه تالارهای نمایشی خورشید اندیمشک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجراهای نمایشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه و اختتامیه این جشنواره تئاتری جوان محور در روز شنبه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در تالار خورشید اندیمشک برگزار خواهد شد.

یاقوت‌پور در پایان ضمن تشکر از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که بیست و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با تشکیل کارگروه اجرایی و همراهی مدیران ارشد استان و شهرستان در ایام گرامیداشت حماسه آفرینی‌های مردم شریف اندیمشک در چهار آذر همچون همیشه باشکوه برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار