مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مدارس نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع اقدام کنند که در ادامه سنجش دانش‌آموزان پایه اول هم انجام می‌شود.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش هم‌اندیشی مدیران مدارس اسلامشهر با اشاره به اینکه برای بازگشایی مدارس باید ۴ کار زیرساختی انجام شود، اظهار داشت: در زمینه سخت‌افزاری ساخت مدرسه، تجهیزات و امکانات و فضای داخلی کلاس‌ها و نیز موضوعات برنامه ریزی برای ثبت‌نام، ثبت درخواست کتاب و کلاس بندی دانش‌آموزان تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اتباع در مدارس افزود: از مدیران مدارس استدعا دارم در این چند روز باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع اقدام کنند که در ادامه سنجش دانش‌آموزان پایه اول هم انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص انتقال و جابجایی فرهنگیان هم تأکید کرد: صدور ابلاغ معاون اداره آموزش‌وپرورش بدون تأیید ضوابط مدیران فاقد ارزش است و باید با هماهنگی مدیران مدارس باشد.

بهرامی در خصوص موضوعات نرم‌افزاری نیز خاطرنشان کرد: درباره پروژه مهر و بازگشایی مدارس، ایده و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید تا روز اول مهر که با ۱۷ ربیع‌الاول مصادف شده، با نشاط و شادی برای دانش‌آموز همراه باشد. همه اتفاقات مثبت در مدارس توسط مدیران خوب و توانمند رقم می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار