پس از وقوع حوادث جاده‌ای اخیر در منطقه پل‌کلو جاده سی‌سخت، ساماندهی این محور از دستگاه قضا و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

 دادستان شهرستان دنا در بازدید از طرح رفع نقطه حادثه خیز جاده سی سخت گفت: با توجه به وقوع دو فقره تصادف در چند روز اخیر در جاده سی‌سخت به یاسوج در محدوده پل کلو سی‌سخت که منجر به فوت چند نفر از هم‌وطنانمان شد، این مهم در دستور کار قرار گرفت.

هدایت الله افشین با بیان اینکه این موضوع بلافاصله با دستگاه قضایی، پلیس راه، راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مطرح شد افزود: در بازدید میدانی که به همراه اوژانس ۱۱۵، راهداری، مجموعه پلیس راه و شبکه بهداشت در محل حادثه مصوب شد تا سه روز آینده این مسیر با بتن های جداکننده ایمن سازی شود و بقیه نقاطی که امکان حادثه وجود دارد نیز خاکریزی و ایمن شود.
 
وی با بیان اینکه آمار پرونده‌های سوانح رانندگی در این شهرستان بالا است افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در انجام به‌موقع تکالیف خود در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از پیش تلاش کند.

دادستان شهرستان دنا اظهار کرد: ضرورت اصلاح هندسی جاده‌ها، نصب روشنایی و علائم هشداری کاهنده سرعت، خط کشی محورها، مرمت آسفالت جاده‌ها و آگاه‌سازی رانندگان از نقاط حادثه‌خیز از اقدامات موثری است که باید به سرعت در این منطقه انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.