فرماندار ویژه ملایر گفت: بنابر برآورد اولیه اتحادیه درودگران در دهه اول جشنواره ملی مبلمان منبت ملایر، حداقل سه هزار میلیارد ریال از محصولات فعالان این صنعت به فروش رفته است.

سلمان اسماعیلی گفت: دهه اول جشنواره های تابستانی به ویژه جشنواره ملی مبلمان منبت به خوبی و با کیفیت مطلوب سپری شد.

وی اظهار کرد: مشاهدات نشان می‌دهد موفقیت‌های چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشتیم و امیدواریم در دهه دوم جشنواره‌های نیز شاهد فروش بیشتر و حضور مسافران و گردشگران به جهان شهر ملایر باشیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار شهروند ملایری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در هنرصنعت مبلمان منبت مشغول به کار هستند و این همان تلاش در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

اسماعیلی بیان کرد: طبق گزارشات میدانی علاوه بر فروش بسیار خوب در حوزه مبلمان و منبت، شاهد فعال شدن بسیاری از کسبه‌ها و اصناف مرتبط همچون رستوران‌ها و مراکز اقامتی در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: به طور قطع حفظ هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های دینی و فرهنگی در برگزاری جشنواره‌ها مطالبه جدی ماست و دست اندرکاران باید به مثابه یک خط قرمز به این امر توجه کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: شهر جهانی ملایر، شهر جشنواره‌ها است و باید مسوولان برای امر مهم نشاط آفرینی در جامعه تمام همت خود را بکار گیرند.

اسماعیلی تاکید کرد: اختتامیه پنجیمن جشنواره مبل و منبت هم باید در شأن مردم فرهنگ‌پرور ملایر و مسافران و گردشگران برگزار شود و برنامه‌ریزی توسط ستاد جشنواره به خوبی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.