معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: مانور آموزشی تمرینی اطفاء حریق به منظور ارتقاء توان عملیاتی برق استان برگزار شد.

ناصر عبدالهیان در حاشیه این مانور اظهار کرد: مانور اطفا حریق به منظور ارتقا توان عملیاتی نیرو‌های شرکت توزیع برق استان اردبیل و آشنایی با آخرین روش‌های مدیریت و فرماندهی حریق و همچنین ارزیابی توان و دانش تخصصی پرسنل عملیاتی برگزار شد.

او افزود: این مانور با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل و در سطح امور‌های بر اساس برنامه تقویمی سالانه توسط دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت برگزار می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: ارزیابی توان تاکتیکی نیروها، ارزیابی تجهیزات امدادی و اطفا حریق، شناسایی نقاط قابل بهبود و قوت و برنامه‌ریزی برای رفع کاستی‌ها از دیگر اهداف برگزاری مانور‌های تمرینی به شمار می‌رود.

عبداللهیان همچنین از اجرای طرح غربالگری کارکنان بالای ۳۰ سال به منظور رفاه حال کارکنان، جهت پیشگیری از ابتلاء به سکته قلبی، عروقی و مغزی برای افراد مشمول در اداره برق خبر داد و گفت: این طرح، مهمترین اقدام کنترلی مرکز بهداشت استان اردبیل، برای میزان خطرسنجی بروز سکته‌های قلبی و مغزی کشنده و غیر کشنده و کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر است.

او با اشاره به غربالگری ۶۹ نفر در این طرح خاطرنشان کرد: با اجرای طرح غربالگری برای کارکنانی که در معرض خطر سکته قلبی یا مغزی هستند، این افراد تحت آموزش پیشگیرانه قرار می‌گیرند و در صورت لزوم برای گروهی از آنان که بیشتر در معرض خطر هستند، دارو تجویز می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.