جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف محموله ۱۷ کیلوگرمی شیشه در عملیات ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه طی بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ خبرداد. 

سردار حجت سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با همکاری عوامل یگان امداد و عوامل پاسگاه انتظامی آسیاب با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در محور‌های مواصلاتی مطلع شده و وارد عمل شدند.

او می‌گوید: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی پاسگاه آسیاب شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: پس از توقیف خودرو با هماهنگی قضائی در بازرسی ماموران پلیس از آن مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده و به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سردار سفید پوست با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

برچسب ها: کشف شیشه ، بار شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار