تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی با شکست نماینده قزاقستان در دیدار رده‌بندی باشگاه‌های آسیا سوم شد.

دیدار‌های رده‌بندی و فینال بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (یک‌شنبه ۲۵ شهریور) پیگیری می‌شود.

تیم‌های پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) از ساعت ۱۴ امروز در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اندونزی در این دیدار ۳ بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹) نماینده قزاقستان را شکست داد و در جایگاه سومی این رقابت‌ها قرار گرفت.

در ست اول این دیدار تیم پر ستاره اندونزی با برتری نسبت به رقیب قزاقی خود با هماهنگی خوبی که داشت بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ پیروز این ست شدند. تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی با برتری و اختلاف امتیاز زیاد ست دوم را آغاز کرد و این در حالی بود که طرفداران این تیم در جایگاه تماشاگران تیم میهمان، انگاپت و یارانش را تشویق کردندو در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ نتیجه این ست را گرفتند.

ست سوم، اما هر دو تیم دنبال پیروزی بودند و کوتاه نیامدند. به این ترتیب هر دو تیم پایاپای در امتیاز گیری پیش رفتند و در نهایت یاران انگاپت ۲۵ بر ۱۹ پیروز ست سوم شدند تا در نهایت سه بر صفر فاتح این مسابقه مهم باشند.

در آخرین روز از بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تماشاگران قبل از آغاز این دیدار یکی یکی وارد ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد شدند و این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که یک دوم ورزشگاه پر از تماشاگر بود.

ابراهیم فیروزی و علیرضا قریب دو داور ایرانی این رقابت‌ها بودند که به ترتیب در جایگاه داور اول و دوم قضاوت کردند.

تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) یک پیروزی مقابل کویت و دو شکست برابر شهداب و اندونزی در مرحله مقدماتی تجربه کرد. این تیم مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق به شکست کم ایر افغانستان شد تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. قزاق‌ها در مسابقه پنجم خود نتیجه را به شهداب یزد میزبان مسابقات واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار فینال بازبمانند و سهمیه رقابت‌های جهانی را نیز از دست بدهند.

تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات بود که برای حضور شایسته در مسابقات سرمایه گذاری زیادی کرده بود و دو بازیکن طلایی المپیک پاریس (انگاپت و پاتری) را جذب کرده بود، اما در نهایت به مقام سومی دست یافت. این تیم در نخستین دیدار مرحله مقدماتی نتیجه را به شهداب واگذار کرد و در ادامه نمایندگان کویت و قزاقستان را شکست داد. نماینده اندونزی در مرحله یک چهارم نهایی موفق به حذف الریان قطر شد تا به مرحله نیمه‌نهایی برسد، اما در بازی بعدی و تنها مسابقه پنج سته این رقابت‌ها مغلوب فولاد سیرجان ایرانیان شد تا امیدش برای سهمیه جهانی از دست برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار