معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تفتان گفت: احصاء فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در قالب تبصره‌ای برای اشتغال‌زایی پایدار بسیار حائز اهمیت است.

اسحاق ذورقی ژاله معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تفتان در جلسه کارگروه اشتغال‌زایی ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه‌های استانی و ادارات و نهاد‌های شهرستانی و بانک‌های عامل در تسریع ارائه تسهیلات تبصره‌ای عنوان کرد: ضرورت دارد در راستای ارتقا و تحقق کامل اهداف اشتغال‌زایی، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول بیشتر شود.
 
 وی ادامه داد: تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان نهاد متولی و ناظر و دبیر کارگروه بایستی نگاه ویژه‌ای در امر نظارت و تقویت اقدامات دبیرخانه کارگروه اشتغال‌زایی داشته باشد.

 اسحاق ذورقی ژاله معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با بیان اینکه بحث انحراف تسهیلات خطای غیر قابل بخشودنی است بیان کرد: انحراف تسهیلات باوجود شرایط خاص اقتصادی به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست و تسهیلات پرداختی باید در قبل، حین و بعد از پرداخت به‌شدت نظارت داشته باشند.
 
 رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفتان با اشاره به نقش سازمان فنی حرفه‌ای در آموزش گفت: سازمان فنی حرفه‌ای در خصوص آموزش متقاضیان کار می‌تواند نقش اساسی داشته باشد تا بازار کار در روند همان آموزش‌های ارائه شده پیش برود.
 
 وی در ادامه تأکید کرد: ضرورت دارد اطلاعات خام از تسهیلات تبصره‌ای و اشتغال پایدار روستایی در اختیار کارگروه اشتغال شهرستان قرار گیرد و همچنین ارتباط ما بین دستگاه‌های استانی و شهرستانی تقویت شود.

 هوشنگ ریگی رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات تحولی در سال پیشرو در دستور کار قرار دارد که انتظار می‌رود تمامی ادارات و نهاد‌ها در خصوص ارسال طرح‌های اولیه خود به بنیاد برکت اقدام تا با اهتمام و هدف‌گذاری معین بتوانیم در جذب اعتبارات موفق عمل نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار