فرماندار زابل با تأکید بر نقش و جایگاه مدارس در تعلیم‌وتربیت فرزندان جامعه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با آموزش‌وپرورش هستند.

علی ولایتی پور در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بنجار با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه امسال بیان کرد: آموزش‌وپرورش اولویت اول جامعه بوده و خواهد بود و هزینه در آموزش‌وپرورش در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است؛ به همین دلیل همه حوزه‌ها و بخش‌ها به‌ویژه بخشداران و مدیران موظف به همراهی و همکاری با دستگاه تعلیم‌وتربیت هستند.

فرماندار ویژه زابل تصریح کرد: رئیس‌جمهور و دولت چهاردهم توجه ویژه‌ای به مدارس و آماده‌سازی فضا‌های آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید دارند.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای تحقق اهداف پروژه مهر و بازگشایی مطلوب مدارس بیان کرد: هماهنگی، همراهی، تعامل و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و همسو با آموزش‌وپرورش در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باید برای دانش‌آموزان فراهم شود، چراکه آینده کشور در گروه موفقیت دانش‌آموزان این مرزوبوم است.
 
 ولایتی‌پور باتوجه‌به نزدیک‌شدن اول مهرماه و باز شدن مدارس و در ادامه تأکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیقی برای کیفیت‌بخشی به وضعیت مدارس و منظم به‌منظور رفع ضعف‌های آموزشی میسر تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید داشته باشید.

 معاون استاندار ادامه داد: در شهرستان حتماً نیازمندی‌های مدارس به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و رفع شود مسئله ترافیک، مهم‌ترین مسئله بعد از سرویس مدارس است و ساعت بازگشایی مدارس باید تنظیم شود تا کمترین ترافیک را داشته باشیم.
 
 وی با تأکید بر دهیاران و شورا‌های شهر و روستا، بیان کرد: دهیاران پای‌کار بیایند و دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز شناسایی کنند که خدای‌ناکرده بچه‌ای به‌خاطر فقر از تحصیل باز بماند.
 
 وی با بیان اینکه، انگیزه تحصیل برای دانش‌آموزان ایجاد کنید، خاطرنشان کرد: شما معلمان به کمک خانواده‌ها در بین دانش‌آموزان انگیزه تحصیل ایجاد کنید تا که دانش‌آموز با میل و رغبت به تحصیل بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار