سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بالای ۸۰ درصد معلمان طرح مهر آفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکرده‌اند.

سال ۱۳۹۱ طرح مهر آفرین برای کمک به آموزش و پرورش در خصوص استخدام معلمان به تصویب رسید تا بر اساس طرح مهرآفرین معلمان با شرکت در یک آزمون تعیین تکلیف شوند و مراحل استخدام را طی کنند؛‌ اما به گفته مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان ۱۲ سال از این طرح می‌گذرد و با وجود این که این طرح در مجلس به تصویب رسیده است، اما هنوز معلمان مهر آفرین بلاتکلیف هستند.

در همین راستا این موضوع را از سخنگوی وزارت آموزش و پرورش جویا شدیم.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که معلمان طرح مهر آفرین نیازی به شرکت در آزمون استخدامی ندارند؛ گفت: وزارت آموزش و پرورش باید کد استخدامی را از سازمان اداری و استخدامی دریافت کرده و به این افراد ارائه دهد.

وی با بیان این که بالای ۸۰ درصد معلمان طرح مهرآفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکرده‌اند؛ افزود: وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر در دریافت کد محدود است؛ اما سازمان اداری و استخدامی به این وزارت‌خانه قول داده تا این مشکل را رفع کند.

همچنین برخی از داوطلبان آزمون استخدامی از باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری تخصیص ظرفیت بیشتر داشته اند که قبول شوند ؛ در این موضوع نیز فرهادی گفت: داوطلبان مردود آزمون استخدامی که در مرحله اول قبول شده و به مصاحبه دعوت شده‌اند٬ می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعلام تکمیل ظرفیت گفت: در هفته جاری فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش که تعداد ۲۴ هزار ردیف است، اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار