مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید پویش همه حاضر با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی البرز در حال اجرا است.

 وجیهه محمدی اظهار کرد: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان تحت پوشش همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد. 

محمدی فلاح افزود: این بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی مانند کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مدادرنگی، دفتر نقاشی است. 
 
مدیر کل بهزیستی البرز از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: در سال گذشته باهمکاری مزدم خیر استان مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای کمک به ۲۵۵۶ نفر از دانش آموزان نیازمند جذب شده است که انتظار می‌رود امسال با توجه به شرایط اقتصادی و استقبال مردم خیر استان مشارکت بیشتری برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند صورت پذیرد.
 
محمدی فلاح گفت: خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با شماره گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.