مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد خودرو‌های باری داخلی و خارجی از پایانه مرزی جلفا در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

 علیزاده گفت:در پنج ماهه نخست امسال ۲۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۲۷ هزار و ۳۰۰ کامیون خارجی از مرز جلفا تردد کردند.

وی اظهار کرد: طی امسال میزان محموله‌های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز جلفا ۳۷۸ هزار و ۱۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی مجموع تردد وسایل نقلیه سنگین باری از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز را بیش از ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۳۴ هزار و ۷۰۰ کامیون خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند که این آمار هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

علیزاده ادامه داد: در همین مدت میزان محموله‌های ترانزیت ورودی و خروجی از مرز نوردوز ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در این مدت ۶۰ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی جلفا و ۲۳۲ هزار و ۶۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی نوردوز تردد کردند.

علیزاده افزود: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۲۶ دستگاه اتوبوس ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.