«قلعه ماهیان» کاری از مرکز پویانمایی صبا با کیفیت 4K-HDR در هفته وحدت از شبکه فراتر پخش می‌شود.

«قلعه ماهیان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «امیر کساوندی» برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این پویانمایی آمده است: در پی خبر آمدن دیو ماهی به سمت قلعه ماهیان، راشگو نگهبان قلعه ماهیان تصمیم می‌گیرد برای مقابله از ماهیان کمک بگیرد. اما گربه ماهی بین آن‌ها اختلاف می‌اندازد. پس تصمیم می‌گیرد با جمعی از ماهیان به کمک نقش کتبیه قدیمی قلعه به دنبال ماهی بزرگی به نام سیماهی بروند. در بین راه با مشکلاتی روبرو شده ولی همین مشکلات باعث اتحاد آنها در هیبت یک نهنگ شده و باعث فراری شدن دیو ماهی می‌شود، اما دیو ماهی به کمک دلقک ماهی بین جمع ماهیان اختلاف ایجاد می‌کند.

 ماهیان با بی توجهی به حرف‌های راشگو باعث می‌شوند دلقک ماهی از فرصت استفاده کرده تا بالاخره موفق می‌شود با به ظاهر شکست دادن دشمن ماهیان، مارماهی و نشان دادن شجاعتش راشگو را از نگهبانی قلعه ماهیان بر کنار کند، دیو ماهی با رفتن راشگو از قلعه با دلقک ماهی قرار می‌گذارد تا قلعه را در اختیار او قرار دهد، اما ...

این فیلم پویانمایی کوتاه که با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری تولید شده است؛ امروز یکشنبه ۲۵ شهریور و در هفته وحدت با کیفیت 4K-HDR ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه فراتر پخش می‌شود.

بازپخش این فیلم سه‌شنبه ۲۷ شهریور، ساعت ۱۸:۴۵، چهارشنبه ۲۸ شهریور، ساعت ۱۲:۱۵ و شنبه ۳۱ شهریور، ساعت ۱۵:۴۵ روی آنتن می‌رود.

منبع: روابط‌عمومی سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار