امام جمعه تبریز با بیان اینکه رفاه جامعه به رفاه تمام شهروندان بستگی دارد و نقش و مسئولیت اجتماعی ثروتمندان جامعه در این زمینه مهم است گفت: فکر سرمایه‌دار باید توحیدی باشد.

 حجت‌ الاسلام و المسلمین مطهری اصل در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با وی گفت: اسلام از بیکاری و تنبل‌پروری بیزار است و از مردم خواسته تا عمران و آبادی را در روی زمین گسترش دهند.

وی با تاکید بر اینکه کار ، تولید و اشتغال با دستان مردم و سرمایه داران محقق می‌شود اظهار کرد: دین اسلام هم حق سرمایه‌دار را محترم شمرده و هم به فکر فقرا و نیازمندان است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه اقتصاد در اولویت است ادامه داد: تلاش برای رونق اقتصادی جامعه و خدمت کردن در این عرصه عبادت است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز، نماینده واحد‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی استان هستند و بخش بزرگی از تولید ثروت، پرداخت مالیات، ایجاد اشتغال و صادرات بر عهده آنان است.

ژائله افزود: بخش خصوصی و دولت باید دست در دست هم دهند و با هم همکاری کنند تا معیشت مردم و اشتغال در جامعه وضعیت بهتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: در این مسیر باید تلاش کرد از تمام نیرو‌های متعهد و متخصص و ایرانیان دلسوز خارج از کشور و از توان و سرمایه آنان برای رشد اقتصاد کشور استفاده کرد.

ژائله با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و بزرگان تجارت، صنعت و بازرگانی تبریز و استان همواره به مسئولیت اجتماعی خود واقف بوده‌اند ادامه داد: تبریز به مدد و همت آنان به شهر بدون گدا معروف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.