رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از ساماندهی تور‌های گردشگری غیرمجاز و خانه‌های مسافر، خبر داد.

قاسم قادری رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری در جلسه کمیسیون امنیت گردشگری که با حضور ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مرکز استان در فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد، گفت: خانه‌های مسافر و تور‌های غیر مجاز شهرستان ساری ساماندهی می‌شود.

او از این شهرستان به‌عنوان یکی از پتانسیل‌های قابل توجه گردشگری و مقصد سفر به استان یاد کرد و افزود: برای رفاه، آرامش و تامین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان فعالیت تابلو بدست‌ها ساماندهی می‌شود.

قادری گفت: با برگزاری جلسات متعدد با معاونان فرماندار و روئسای ادارات مرتبط، مقدمات لازم برای این ساماندهی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در حوزه مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی فراهم شده است و بر اساس جانمایی‌ها بزودی این مراکز مستقر می‌شود.

او در زمینه برگزاری تور‌های گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری وجود دارد و برای ۴ دفتر نیز در سال جاری مجوز صادر میی‌شود، گفت: بستر برگزاری تور‌های مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی تور‌های غیر مجاز ساماندهی و از برگزاری آنها که آسیب‌های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار