مدیرکل تعزیزات حکومتی استان اردبیل از تشکیل ۱۲۰ پرونده تخلفاتی ویژه طرح بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

علی رحیمی آذر به اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس در این استان از ۱۵ شهریور اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۸۶ مورد بازرسی از اصناف استان انجام و برای واحد‌های متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
مدیرکل تعزیزات حکومتی استان اردبیل افزود: گروه‌های نظارتی در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان در کنار دستگاه‌های نظارتی فعالیت اصناف عرضه کننده لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله لوازم تحریر، کیف و کفش و البسه را رصد می‌کنند.
به گفته او، نظارت بر واحد‌های تولیدی و عرضه کنندگان روپوش مدارس نیز پیش از این در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و طی هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم، انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته و اقدامات مقتضی به عمل آمده است.
رحیمی آذر با بیان این که این طرح تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف صنفی موارد را برای رسیدگی به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی به سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: درج هرگونه عناوینی همچون عرضه به نرخ دولتی و فروش به قیمت تعاونی از سوی فروشندگان تخلف تبلیغ خلاف واقع محسوب شده و با اینگونه افراد طبق مقررات قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.