صداقتی گفت: مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی در محدوده میدان، از امشب تا ۱۵ مهر ماه هر شب از ساعت ۲۴ تا پنج صبح مسدود است.

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت اجرایی پل روگذر تقاطع میدان سبلان اظهار کرد: عملیات نصب تیر‌های بتنی عرشه این پل از هفدهم شهریورماه آغاز شده و تاکنون از ۸۶ تیر پیش‌ساخته بتنی که برای نصب در بخش غربی پل ساخته شده، ۱۵ تیر نصب شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص زمان پایان محدودیت‌های ترافیکی این پروژه، با بیان اینکه عملیات نصب تیر‌ها ضمن انسداد شبانه مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیادشیرازی در محدوده میدان سبلان و از ساعت ۲۴ تا پنج صبح انجام می‌شود، افزود: این محدودیت ترافیکی تا نیمه مهرماه امسال ادامه خواهد یافت.

صداقتی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه نیز یادآور شد: سر شمع‌های کوله شرقی پل میدان سبلان اجرا شده و برش دیواره‌های این بخش که پیش نیاز نصب تیر‌های بخش شرقی است، نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفاری و اجرای شمع‌های زیرگذر شمال میدان، از تلاش برای رفع لوله هشت اینچ گاز در بخش شمال پروژه و کابل ۶۳ کیلوولت برق رسانی میدان سبلان خبر داد.

صداقتی ضمن ابراز رضایت از تسریع عملیات اجرایی این پروژه، پیشرفت عملیات اجرایی آن را ۴۰ درصد اعلام کرد.

گفتنی است که پروژه احداث پل روگذر شرقی-غربی میدان سبلان که با هدف روانسازی ترافیکی این میدان در سال ۱۴۰۲ آغاز شد، شامل احداث یک دستگاه پل شرقی - غربی در جنوب میدان سبلان، احداث دسترسی جنوب به شمال میدان سبلان به بزرگراه شهید صیاد شیرازی، احیای دسترسی شمال به جنوب میدان سبلان به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و اصلاحات هندسی در میدان سبلان و خیابان‌های اطراف آن است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار