مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای بازی استقلال و الغرافه قطر در ورزشگاه شهرقدس اندیشیده شده است.

سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: برای بازی تیم‌های استقلال و الغرافه قطر براساس تصمیماتی که وزارت ورزش و جوانان گرفته است از بُعد امنیتی و انتظامی در کمیسیون ورزشی استانداری تهران بحث و تبادل نظر شد.

به گفته وی، اکنون تدابیر امنیتی اندیشیده و گیت‌های ورودی پیش‌بینی شده، اما از مردم درخواست داریم که حتما با بلیت وارد ورزشگاه شوند و بدون بلیت وارد شهرستان قدس نشوند، زیرا مجاور ورزشگاه واحد‌های مسکونی قرار دارند و باید علاقه‌مندان به فوتبال رفاه حال مردم را در نظر بگیرند و از تجمع بی‌مورد پرهیز کنند تا میزبان خوبی برای این بازی باشیم.

فروش هشت هزار بلیط بازی استقلال و الغرافه

وی اظهار کرد: براساس گنجایش و ظرفیتی که ورزشگاه شهر قدس دارد از امروز یکشنبه سامانه بلیت فروشی این بازی آغاز برای علاقه‌مندان به بازی فوتبال و هواداران تیم استقلال باز است تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه بلیت این بازی اقدام کنند.

سادات ظرفیت در نظر گرفته برای هواداران تیم استقلال و حضور در این ورزشگاه را هشت هزار نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه زیر ۱۰ هزار نفر است لذا ما براساس ظرفیت ورزشگاه، تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

وی همچنین به موضوع ترافیکی در شهرقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: در موضوع ترافیکی نیز ۶ مسیر در شهرستان قدس به سمت ورزشگاه مشخص شده و حتی پارکینگ‌های مورد نیاز هم در نظر گرفته شده است و براساس این برنامه‌ریزی‌ها جایگاه میهمان و میزبان در پارکینگ هم مشخص است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: با توجه به ظرفیت کم این ورزشگاه، جایگاه کوچکی نیز برای بانوان علاقه‌مند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای برگزاری این مسابقه جلسات متعددی با مسوولان این شهرستان برگزار شده و تاکنون چندین مورد بازدید از نظر زیرساختی و امنیتی ورزشگاه شهر قدس نیز انجام شده است.

سادات یادآور شد: براساس ارزیابی‌های انجام شده اکنون ورزشگاه شهرقدس تا ۸۰ درصد آماده شده است و با توجه به اینکه بازی این تیم‌ها در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۲۱ و ۳۰ برگزار می‌شود، دیگر معایب آن تا زمان باقی‌مانده حل و فصل می‌شود.

بازی دو تیم استقلال تهران و الغرافه قطر در چارچوب مسابقات لیگ نخبگان آسیا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار