معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران گفت: همراهی مردم، هم‌افزایی اعضا و نظارت مستمر بر بازار موجب بهبود عملکرد ستاد تنظیم بازار در این شهرستان خواهد شد.

نعمت الله حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دهلران، با اشاره به وظایف این ستاد در تنظیم بازار، اظهار کرد: تشدید فعالیت‌های نظارتی ستاد تنظیم بازار باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و اعضای این ستاد با احساس مسئولیت بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

وی بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار تاکید کرد و افزود: همراهی مردم با ستاد تنظیم بازار و ارتباط با تلفن ۱۲۴، نظارت بر بازار به صورت نامحسوس، تهیه گزارش کار توسط اتاق اصناف از اتحادیه‌ها، نظارت بر قیمت نهاده‌های کشاورزی در آستانه فصل کشاورزی از دیگر موضوعاتی که باید مد نظر اعضای این ستاد باشد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه دهلران تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان باید نظارت‌های لازم را اعمال و ماهانه بازار را رصد و با گرانفروشی و کم فروشی نیز برخورد قاطع انجام شود.

حاتمی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: نظارت بر قیمت لوازم التحریر، کیف و کفش با جدیت هر چه تمام‌تر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، دنبال شود.

وی نظارت بر بازار شهر‌های میمه و پهله را مورد تاکید قرارداد و گفت: گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار، واحد‌های متخلف در شهرستان را پلمب کنند و نظارت بر کالا و خدمات در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تشدید شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست، با اشاره به اینکه پیش از این دبیری ستاد تنظیم بازار و هماهنگی اعضا با جهاد کشاورزی بود، گفت: بر اساس ابلاغ جدید، دبیری نظارت بر بارار و هماهنگی اعضا با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است.

مجید نادری بر ضرورت تأمین سیمان در شهرستان تاکید و بیان کرد: هماهنگی و هم‌افزایی اعضای ستاد تنظیم بازار موجب تسریع در امور خواهد شد.

برچسب ها: نظارت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.