جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف کامیون ۲۵ میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق در شهرستان رشت خبر داد.

سردار "حسین حسن پور" مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامد‌های منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد اظهار داشت: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از  انتقال و دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک منزل مسکونی در شهرستان رشت، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: با همکاری ماموران انتظامی خمام و انزلی و تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی کامیون حامل اقلام قاچاق را پس از بارگیری و حین انتقال به خارج از استان متوقف کردند، بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۸۸ دستگاه لوازم خانگی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص متهمان ۱۹، ۲۷، ۲۸ و ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار حسن پور در پایان از شهروندان خواست، برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.