جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در رشت برگزار شد.

اسدالله عباسی ظهر امروز (شنبه ۲۴ شهریور) در جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج) که در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در رشت و به همت ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام، با بیان اینکه باید هدف از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فراهم آوری شرایط برای ظهور امام زمان(عج) بوده است، اظهار کرد: برای نسل جدید، کودک و نوجوان باید جهانی به دور از جنگ، تنش و ظلم را برای نسل جدید نشان دهیم زیرا هدف از انقلاب اسلامی نیز همین امر بوده است.

وی با اشاره به برنامه استکبار برای بدبین جلوه دادن دین مبین اسلام در جهان بین‌الملل گفت: استکبار با ساخت برنامه‌های مختلف در عرصه نرم افزاری و فضای مجازی و در نهایت با تأسیس داعش در حال بدبین جلوه دادن دین مبین اسلام است ولی ملت‌های مسلمان برادرانه در کنار یک دیگر هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه با ظهور امام زمان(عج) در جهان ظلم و تبعیض از بین می‌رود، افزود: دشمنی با امام مهدی(ع)‌ و عقیده مهدویّت به نهایت پلیدی رسیده است و  دشمنان در این راه تلاش می‌کنند نوعی رویارویی فکری، روانی و اجتماعی ـ سیاسی در اذهان مردم و در محافل طرفدار این عقیده به وجود آورند، لذا باید از همه ظرفیت خود را برای تعجیل در امر ظهور حضرت مهدی موعود(عج) استفاده کنیم.

جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) در رشت

عباسی یکی از سیاست‌های دشمنان دین مبین اسلام را ایجاد وضعیت نابه‌هنجار در داخل ملل مسلمانان دانست و بیان کرد: با وحدت، همدلی، برداری و انسجام باید خود را آماده ظهور امام زمان(عج) کرده و راه الهی را به نسل جدید که همان مسیر شهدا و ائمه اطهار (ع) است نشان دهیم.

وی با اشاره به واهمه استکبار از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته تصریح کرد: دشمن از ۴۵ سال گذشته شروع به ساخت فیلم‌هایی علیه مسلمانان و خانواده‌های ایرانی ساختند زیرا آنان با قدرت جمهوری اسلامی در پای ریزی حکومتی بر مبنای عدل و عدالت را آشنا بوده و از آن واهمه داشتند.

به گفته استاندار گیلان، امروز استکبار و رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین و غزه عدالت و حقوق بشر را زیر سوال برده و کودکان، زنان و مردان بی گناهی را به خاک و خون کشیدند ولی هیچ نهاد بین‌المللی حتی این اقدامات را محکوم نیز نکردند.

عباسی با بیان اینکه شرایط سفر بین کشورهای اسلامی برای مردم همان‌طور که رئیس جمهور اشاره کردند باید تسهیل پیدا کند، گفت: رئیس جمهور در سفری که به کشور عراق و شهر نجف اشرف داشتند عهد بستند که در کشور عدل و عدالت را برپا کنند زیرا مولای متقیان حضرت علی(ع) شهید راه عدل و عدالت بودند و این اقدام دکتر پزشکیان شایسته تقدیر است.

جشن آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) در رشت

وی با بیان اینکه تمام کسانی که از امام مهدی(عج) ‌می‌هراسند و نمی‌خواهند ایشان قیام کنند، ‌اصول و اهدافی مخالف اصول واهداف امام(ع)‌ دارند، افزود: منافع اینگونه کشورها در برخورد با اصول عدل الهی به خطر می‌افتد، به همین دلیل به دشمنی با امام مهدی(عج) می‌پردازند.

استاندار گیلان مهمترین وظیفه مؤمنین را آگاه سازی جامعه نسبت به ظهور دانست و افزود: منتظران واقعی امام که خود را برای ظهور ایشان آماده می‌کنند، باید از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ضدّ امام مهدی(عج)‌ در حال حاضر آگاه باشند تا طرح‌ها و برنامه‌های آنها را بشناسد و بتوانند استراتژی آن را خنثی کنند.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان، امروز دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای در سطح کشورهای اسلامی دارند، تا این‌که با ایجاد وضعیت نابه‌هنجار در داخل ملل مسلمان، باعث تاخیر ظهور و به عقب افتادن آمدن حضرت امام زمان(عج) شوند و یکی از کارهای گسترده و پرمصرف غربی‌ها، در سطح زنان مسلمان است.

 

برچسب ها: جشن ، امام مهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.