ناگروه ٩٨ نیروی دریایی ارتش، پس از اجرای موفق مأموریت خود در دریای سرخ برای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان، به میهن بازگشت.

ناوشکن تمام ایرانی جماران که با پشتیبانی ناو پشتیبانی بوشهر در قالب ناوگروه رزمی ٩٨ نداجا بیش از ١٢۶ شبانه روز مأموریت تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان در خلیح عدن و دریای سرخ را با موفقیت پشت سر گذاشته است، صبح امروز؛ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ با استقبال فرماندهان نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه یکم امامت بندرعباس، پهلو گرفت.

در آیین استقبال از این ناوشکن، امیر دریادار بلوچ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش، اجرای موفقیت آمیز مأموریت تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان در آب‌های دوردست توسط ناوگروه ٩٨ رزمی نداجا را در راستای لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) دانست و افزود: با وجود شرایط حساس نظامی حاکم بر خلیج عدن و دریای سرخ، ناوشکن جماران با قوت و قدرت تمام، از خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان و کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت کرد.

امیر دریادار بلوچ در ادامه افزود: هم اکنون ناوشکن تمام ایرانی دنا با پشتیبانی ناوبندر پشتیبانی رزمی بوشهر در قالب ناوگروه ٩٩ رزمی نداجا، در حال حراست و صیانت از منافع ملی کشور عزیزمان ایران، در خلیج عدن و دریای سرخ می‌باشند.

همچنین امیر دریادار دوم جلیل مقدم فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، در این مراسم خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در دریا‌های دوردست و مناطقی که ممکن است تهدیدی برای امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان وجود داشته باشد، تضمین کننده امنیت مسیر دریایی برای کشتی‌های تجاری و نفتکش ایران اسلامی و سایر کشور‌های دوست می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار