طرح نهضت ملی مسکن سلطان آباد شیراز از جمله طرح‌های تامین مسکن شهری است که با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن در راستای تامین مسکن مورد نیاز متقاضیان در ۵ فاز در حال اجراست.

سایت شهرک نشاط شامل پروژه‌های ۴۹۶ واحدی در ماهیت مسکن شهری، ۷۰۰ واحدی و ۱۴۸ واحدی با ماهیت نهضت ملی مسکن، ۱۴۰ واحدی موسوم به سایت بوم محله با ماهیت مسکن شهری و ۱۴۴ واحدی موسوم به سایت شکفت با ماهیت مسکن محرومین در دست اجراست.

این طرح که برخی از فاز‌های آن در مراحل پایانی قرار دارد یکی از بنیادی‌ترین طرح‌های تامین مسکن در استان فارس است که همجوار با شهرک سلطان آباد شیراز در یکی از مناطق نزدیک به شیراز قرار دارد و بخش قابل توجهی از جمعیت متقاضی مسکن را در خود جای خواهد داد.

کارشناسان بنیاد مسکن ضمن بازدید از روند اجرا و ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن شهری در سایت شهرک نشاط سلطان آباد چگونگی کمی و کیفی پیشرفت این طرح را مورد ارزیابی قرار دادند.

 در این بازدید که باحضور مهندس شاملو کارشناس دفتر نظارت و ارزیابی مسکن و عمران شهری دفتر مرکزی بنیاد مسکن و مهندس علیپور کارشناس مسئول نظارت و ارزیابی مسکن شهری استان، مهندس استقلال و مهندس دهداری سرپرستان کارگاه‌های نهضت ملی و مسکن شهری و کارشناسان فنی و پشتیبانی انجام شد، در سایت شهرک نشاط از فاز‌های نهضت ملی مسکن و مسکن شهری سایت شهرک نشاط شیراز بازدید به عمل آمد.

کارشناسان بنیاد مسکن در حاشیه این بازدید ضمن ارزیابی پیشرفت فاز‌های مختلف طرح بر لزوم شتاب بخشی به اجرای این طرح مطابق با برنامه زمانبندی تاکید کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار