مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۵۱ درصد نیاز‌های تجهیزاتی وزارت آموزش و پرورش در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تامین می‌شود.

محسن احمدی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه سال تحصیلی جدید و در جریان بازدید از کارخانجات شرکت تجهیزات مدارس ایران در شهر ساری، از تأمین ۵۱ درصد نیاز‌های تجهیزاتی وزارت آموزش و پرورش از جمله میز و صندلی، تخته سفید و سایر اقلام توسط شرکت‌های تابعه این صندوق خبر داد.

 احمدی با اشاره به سیاست محوری صندوق ذخیره جهت تعامل بیشتر و همکاری موثرتر با مجموعه آموزش و پرورش کشور، ادامه داد: شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان با هم‌افزایی، تعریف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشترک و گسترش فعالیت‌های درون گروهی قرار است بیش از گذشته در خدمت نظام آموزشی کشور قرار گیرند.

احمدی با اشاره به توان فنی بالا و کیفیت مناسب محصولات این شرکت، افزود: امکان تأمین بیش از ٧٠ درصد از نیاز‌های آموزش و پرورش در این شرکت وجود دارد و لازم است با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و همچنین اقناع مسئولان شرایط فراهم گردد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ورود شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره به بازار سرمایه را راهبرد کلی صندوق ذکر و تصریح کرد: تکلیف صندوق همچنین اراده هیات امنا و هیات مدیره بر این معطوف شده است که بورسی شدن را به عنوان اولویت در دستور کار قرار دهد؛ بنابراین این شرکت با توجه به سوددهی  و شرایط مناسب خود آمادگی برای ورود به بازار بورس را دارد.

وی با اشاره به اهمیت صادرات محصولات و مدنظر قرار دادن بازار آسیای میانه، عراق و پاکستان بیان کرد: ضرورت دارد که برنامه سالیانه با نگاه اقتصادی داشته باشیم و اهداف بازرگانی را در جامعه هدف مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره، گفت: با توجه به امکانات این شرکت و روند تولید، تجهیزات مدارس فقط از بخشی از ظرفیت خود استفاده کرده که باید در این زمینه اهتمام جدی صورت پذیرد.  

وی با اشاره به تولید محصولات جدید و پرتقاضا با تکیه بر فناوری‌های روز در این شرکت بر ضرورت فعال شدن بخش بازاریابی نوین تأکید کرد و گفت: این شرکت با همکاری و هم‌افزایی صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش، موفق به ایجاد نمایندگی و عاملیت فروش در کلیه مراکز استان‌ها شده و محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور در دسترس مشتریان قرار داده است و ضرورت دارد این روند توسعه ادامه یابد.  

مدیرعامل این شرکت نیز در این بازدید، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی و بروزرسانی تجهیزات و دستگاه‌ها و خطوط تولید را از برنامه‌های این مجموعه دانست و گفت: برای نخستین بار ساخت کلاس‌های درس پیش ساخته (کانکس) با امکانات مناسب در دستورکار شرکت ما قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار