وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در همه استان‌ها با شناسایی ظرفیت‌ها و منابع در حال پیگیری است.

سید رضا صالحی امیری د وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ر بازدید از پیاده راه ساحلی شهرستان تنکابن ،گفت: تمام تلاش ما این است با شناسایی ظرفیت‌ها و منابع لازم با استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تسهیلات بانک‌ها زیر ساخت‌های گردشگری در هر استانی توسعه پیدا کند

او با بیان اینکه لازمه دستیابی به این هدف ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری، امنیت سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌ها است، افزود: مازندران و مناطق غربی این استان جذابیت‌های کم نظیری برای توسعه گردشگری دارد و ما در خصوص ایجاد جذابیت هیچ محدودیتی نداریم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: گام بعدی توسعه زیرساخت‌ها است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و اقدامات آگاهانه و هوشمندانه خوبی برای توسعه گردشگری در تنکابن اجرایی شده است.

صالحی امیری با بیان اینکه همه جای کشور به ویژه مازندران امن‌ترین استان برای توسعه صنعت گردشگری است، گفت: راه اساسی توسعه صنعت گردشگری سرمایه گذاری و منابع لازم است و همه عوامل مربوط باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

صالحی امیری با بیان این که موانع و مشکلات فراروی صنعت گردشگری استان مازندران در جلسه با حضور نمایندگان و استاندار استان در تهران بررسی خواهد شد، افزود: نتیجه این نشست به مازندرانی‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

بازدید از باغ سی هکتاری رامسر، شرکت در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و حضور در آیین گلنک زنی بوستان خطی ۲ هکتاری چشمه کیله از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به غرب مازندران بود.

نخستین گام‌های تاسیس بلدیه برای آبادی تنکابن حدود ۱۰۰ سال پیش، یعنی در سال ۱۳۰۴ برداشته شد و سال ۱۳۱۴ ساختمان شهرداری تنکابن که آن زمان شهسوار نام داشت گشایش یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار