فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)‌اشکذر گفت: مراسم مختلف فرهنگی با حضور مردم در شهرستان اشکذر برای یادبود شهدا برگزار شد.

مقیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)‌شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مراسم مختلف و دورهمی های بانوان برای یادبود شهدا در شهرستان اشکذر برگزار شده است که کار بسیار ارزشمندی است.

او بیان کرد: انواع اردوهای تابستانه بانوان نیز برگزار شد و در این اردوها با حضور ۲۱ نفر از بانوان خاطرات شهیدان محله های مختلف اشکذر گفته شد که این کار بی نظیری است.

مقیمی اظهار داشت: مراسم دیگری نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس و حوزه حضرت خدیجه(س) اشکذر برای بیان اهمیت حجاب و عفاف و یادبود شهدا در شهرستان اشکذر برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) اشکذر گفت: مراسم روشنگری بصیرتی نیز با حضور بانوان در شهرستان اشکذر برگزار شد که اهمیت بسیاری دارد.

او بیان کرد: در روستای بوز نیز برای بیان اهمیت حجاب و یادبود شهدا مراسم برگزار شد همچنین اردوی نذر ظهور نیز در شهرستان اشکذر برگزار شد.

مقیمی اظهار داشت: برگزاری مراسم یادبود شهدا باعث انتقال اندیشه شهیدان به نسل آینده و پرورش کودکان بر اساس ارزش های الهی و اسلامی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.