جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز با موضوع بررسی راهکار‌های پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز برگزار شد.

 اسحاق ذورقی ژاله در نشست کارگروه ویژه پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در تفتان بیان کرد: باتوجه‌به افزایش ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در شهرستان خواستار تشکیل گروه مجهز‌های گشت‌زنی و کارگروه پیشگیری از تصرفات با محوریت دستگاه‌های اجرایی جهت جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شد.
 
 معاون امنیتی سیاسی فرمانداری تفتان با اشاره به اقدامات سلبی و پیشگیرانه عنوان کرد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست با تقویت گروه مجهز‌های گشت‌زنی به‌صورت جدی با هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز مقابله نمایند. 
 
 وی همچنین همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها را جهت مقابله با ساخت‌وساز‌های بسیار مؤثر دانست و عنوان داشت هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.
 
 ذورقی ژاله افزود: در شهرستان افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت‌وساز غیرمجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به‌صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
 در ادامه فضل‌الله کردی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفتان نیز افزود: همچنین همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها را جهت مقابله با ساخت‌وساز‌های بسیار مؤثر دانست و عنوان داشت هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.
 
 همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز و آخرین وضعیت و راهکار‌های پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به‌صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار