سرود شهر امید با حضور نوجوانان محله‌ منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران تولید شد.

مهدی حسن زاده مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سرود شهر امید با تکیه بر توجه به خانواده، دوستی، همدلی و آبادانی سرزمین با حضور نوجوانان و جوانان محله‌ای منظریه شهرکرد تولید شده است.

وی افزود: قاسم صرافان شاعر حسن برزگری تنظیم کننده و زهرا شفیعی، مرتضی کیانی هرچگانی سرپرست و مربی این گروه سرود در محله منظریه شهرکرد می‌باشد.

حسن زاده اضافه کرد: دفتر هنر‌های مردمی حوزه هنری برای آشنایی و استفاده عموم مردم از هنر به‌ویژه در مناطق کم برخوردار‌تر شهر تشکیل شده و این دفتر تلاش دارد در زمینه‌های مختلف هنری بتواند در این مناطق با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خلق و تولید اثر هنری داشته باشد.

وی، هنر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و بیان داشت: تولیدات هنری و برگزاری کلاس‌های آموزشی هنر در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغد‌های اصلی حوزه هنری و واحد موسیقی است و تلاش داریم با همکاری دفتر هنر مردمی تولیدات و کلاس‌های آموزشی دیگری در زمینه موسیقی در مناطق دیگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم.

حسین زاده گفت: پس از تولید سرود شهر امید مراحل ساخت نماهنگ این سرود نیز با همکاری هنرمندان هنر‌های تصویری حوزه هنری در محله منظریه به پایان رسیده و به زودی از سوی حوزه هنری استان منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: تا کنون دفتر هنر‌های مردمی حوزه هنری استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های تئاتر، سینما، موسیقی، ادبیات و تجسمی در مناطق کم برخوردار استان توانسته است با پرورش استعداد‌های هنری در این مناطق آثار را در زمینه ادبیات، تئاتر بچه‌های مسجد و موسیقی تولید کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار