مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز از برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با عنوان «طرح مرشدان» در استان خبر داد.

داود سعدزاده با بیان اینکه این دوره از المپیاد ورزشی بازنشستگان با هدف ایجاد همدلی بیشتر و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین این قشر بصورت مشترک بین بازنشستگان کارگری و همکار سازمان برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی از ۲۶ شهریورماه تا ۱۲ مهرماه امسال فرصت دارند از طریق مراجعه به تارنمای سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام بصورت غیرحضوری اقدام کنند.
 
وی با تاکید بر امکان ثبت نام همزمان بصورت حضوری از طریق کانون‌های بازنشستگی نیز وجود دارد، اظهار کرد: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل تامین اجتماعی البرز ادامه داد: رشته‌های المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در بخش آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز بوده و در بخش بانوان در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‌شود.
 
وی یادآورشد: تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده با حداقل ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۲ سال سن (برای بانوان) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.
 
سعدزاده عنوان کرد: برترین‌های مرحله استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را که آذرماه امسال در استان مازندران برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.