آرتور کوین یامگا گفت: استقلال دیگر من را نمی‌خواهد، سرمربی تیم به من بی‌احترامی کرد، باشگاه بعد از مصدومیت دستمزد من را نمی‌دهد و حالا همه فرصت‌های من را خراب می‌کنند.

 آرتور کوین یامگا بعد از مصدومیت دردناکی که از ناحیه چشم در تمرینات استقلال برایش پیش آمد، از مستطیل سبز دور شد. با انجام چند عمل جراحی و ریکاوری، او روی آمادگی جسمانی‌اش کار کرد تا بتواند به زمین بازی بازگردد و حتی ابتدای تابستان در یک بازی تدارکاتی برای استقلال به میدان رفت و پاس گل داد.

در حالی که جواد نکونام در مصاحبه‌ای عنوان کرد اگر شرایط یامگا خوب باشد او را به فهرست اضافه می‌کند، حتی با وجود تاییدیه ایفمارک مبنی بر سلامت این بازیکن، آبی‌ها وی را از لیست خارج کردند و حتی سعی کردند او را به آلومینیوم اراک بفرستند؛ پروژه‌ای که علنا باعث دلخوری یامگا شد.

 حالا بهترین گلزن خارجی استقلال که یکی از ستاره‌های این تیم در سه فصل اخیر بوده،  درباره شرایط این روز‌ها و همه ظلمی که مدیران و کادرفنی استقلال بر او روا داشتند، صحبت کرد. پای حرف‌های یامگا که بنشنید، قطعا دلتان به درد خواهد آمد که چگونه ایرانی که به مهمان نوازی شهره است، خاطره‌ای بد در ذهن یکی از بهترین فوتبالیست‌های خارجی تاریخ لیگ برتر به وجود آورده است.

ابتدا از اتفاقات چند روز اخیر شروع کنیم؛ چه شد که به باشگاه رفتی و با عصبانیت بازگشتی؟

من دو روز مختلف به باشگاه رفتم و بیش از سه ساعت منتظر ماندم، اما رییس باشگاه حتی حاضر به صحبت با من نشد! در باشگاه نشستم و انتظار کشیدم تا تکلیفم را مشخص کنند، اما کسی پاسخگو نبود. من بیش از سه هفته است که به باشگاه درخواست ویزای خروج داده‌ام تا بتوانم کشور را ترک کنم، اما تا امروز از دادن آن به من خودداری کرده‌اند.

فکر می‌کنی دلیل این کار آنها چیست؟

نمی‌دانم؛ شما به من بگویید! استقلال دیگر من را نمی‌خواهد، سرمربی تیم به وضوح به من بی‌احترامی کرد، باشگاه بعد از مصدومیت دستمزد من را نمی‌دهد و حالا همه فرصت‌های من را خراب می‌کنند.

چه فرصتی؟

من در این مدت با هماهنگی باشگاه، مذاکراتی با باشگاه‌هایی از کشور‌های دیگر داشتم، اما همه چیز لغو شد، زیرا نمی‌توانم کشور را ترک کنم. من می‌خواستم بازی کنم و توانایی این کار را هم داشتم. تمام تست‌ها و آزمایش‌ها را هم در همین راستا انجام دادم ولی حتی صحبت‌های دکتر تیم را هم تغییر دادند! واقعا از این شرایط کلافه شده‌ام.

در این شرایط قصد انجام چه کاری را داری؟

حتی بعد از همه بی‌احترامی‌ها و اخبار جعلی که منتشر کردند، من همچنان با وکیلم تلاش می‌کردم تا مشکل باشگاه را به صورت دوستانه حل کنم، اما هیچ کاری انجام نشد. آنها مرا در ایران نگه داشته‌اند و حرفه‌ام را خراب می‌کنند. چاره‌ای جز درخواست کمک از سفارت و فیفا ندارم و اگر همینگونه باشد، قطعا شکایت می‌کنم؛ چون باید راهی برای خروج پیدا کنم.

چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

اصلا نمی‌خواهم آنها از دست من دلخور شوند. من سال‌های فوق العاده‌ای را در این باشگاه سپری کردم و رابطه بسیار خوبی با طرفداران استقلال دارم. می‌دانم حساب آنها از مدیریت و کادرفنی جداست. هیچوقت نمی‌خواستم صحبتی انجام دهم که تیم وارد حاشیه شود ولی آنها واقعا رفتار بدی انجام داده‌اند و من بیش از نمی‌توانم بازیچه دستشان شوم. تا ابد استقلال را در قلبم نگه می‌دارم، اما من بهترین گلزن خارجی تاریخ تیم بودم؛‌ای کاش کمی حرفه‌ای‌تر برخورد می‌کردند، چون واقعا این شرایط در شان من نیست. من در تمرینات همین تیم دچار آسیب دیدگی شدم و ولی آنها اصلا این موضوع را فراموش کرده‌اند.

منبع: خبر ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار