رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر که در شمال پایتخت اقدام به توزیع مواد روانگردان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ حسين باباپور گفت: با ارجاع چندين فقره گزارش و شکايات مردمی مبني بر توزيع مواد مخدر و روانگردان در مناطقی از شمال پايتخت، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و تيمی از ماموران پايگاه دوم اين پليس رسيدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

اين مقام انتظامی، افزود: در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهمان از اعضای يک باند حرفه ای قاچاق و توزيع مواد مخدر هستند که اقدام به فروش مواد مخدر در حاشيه بزرگراه ها و اتوبان های شمالی شهر تهران می‌کنند و اين موضوع موجی از نارضايتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پيگيری های محلی و تحقيقات گسترده و اطلاعات مفيدی که ماموران پليس در بررسی های ميدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقيق محل فعاليت متهمان شناسايی و شمارش معکوس برای دستگيری متهمان آغاز شد.

سرهنگ باباپور تصريح کرد: ماموران ضمن حضور در حاشيه بزرگراه هاي شمالی پايتخت بعد چندين ساعت گشتزنی هدفمند و نامحسوس سرانجام شب گذشته موفق شدند در يک عمليات پليسی و در اقدامي هوشمندانه و با رعايت اصل غافلگيری  هر چهار قاچاقچی را دستگير و از آنان ۴۵ کيلوگرم ماده روانگردان گل کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگيري به همراه مواد مکشوفه به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقيقات تکميلي و بازجويی های فنی جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار