مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری هفدهمین نمایشگاه پاییزه کالا به مدت ۹ روز در اردبیل خبر داد.

مسعود ایرانی گفت: این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه ویژه بازگشایی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مرکز‌های آموزش عالی از ۲۵ شهریور تا ۲ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: اقلام دانش‌آموزی مانند انواع نوشت‌افزار، کیف و کفش، لباس، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، لوازم بهداشتی و شوینده در کنار اقلام اساسی هم‌چون برنج، شکر، گوشت و مرغ در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
به گفته او، میزان تخفیف برای اقلام دانش‌آموزی و سایر گروه‌های کالایی قابل عرضه در نمایشگاه پاییزه اردبیل نزدیک به ۱۵ درصد تا ۲۰ درصد نسبت به قیمت بازار محاسبه می‌شود.
ایرانی تصریح کرد: همچنین با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع پوشاک و ملزومات تحصیلی بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها، نحوه توزیع و ارائه به‌موقع کالا‌ها و خدمات اولویت‌دار به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود و یا افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه رسیدگی فوری به گزارش‌های مردمی و شکایت‌های احتمالی تا ۱۵ مهر به مرحله اجرا درمی‌آید.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی موضوع را با استفاده از سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.