شهروندخبرنگار تبریزی ما با ارسال پیام از سختی کار در جایگاه سوخت CNG سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی به میزان حقوق و مزایای کارگران را کرد.

شغل کارگر و اپراتور جایگاه سوخت CNG به دلایل بخارات مواد شیمیایی و سوختی، برودت هوا، ایستادن طولانی مدت، دود اگزوز خودروها می‌تواند در زمره مشاغل سخت و زیان آور طبقه‌بندی شود. اغلب جایگاه های سوخت خدمات ۲۴ ساعته ارائه می دهند و تعطیلی ندارند. این موضوع ها دغدغه کارگران جایگاه سوخت CNG در شهر تبریز شده است. آنها با ارسال پیام از سختی های شغل خود سخن گفتند و از مسئولان درخواست کردند تا به افزایش حقوق و مزایای آنها توجه ویژه شود.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خواهش می‌کنم به وضعیت حقوق کارگران زحمت کش جایگاه‌های سوخت سی ان جی شهر تبریز رسیدگی کنید که حداقل با این اوضاع احوال شرمنده خانواده‌ها نشویم. ما کارگران بدون انتخاب حق شیفت باید ساعت‌های طولانی به صورت ایستاده در این جایگاه‌ها فعالیت کنیم و هر لحظه امکان خطر برای ما وجود دارد. ما بدون تعطیلی و مزایا و با قرارداد نامشخص فعالیت می‌کنیم و با قراردادنامشخص مشغول به کار هستیم. خواهش می‌کنم کمکمان کنید این کارگران زحمتکش دیده نشدند و همیشه درخطر انفجار مخازن شب روز درحال خدمت رسانی هستند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار