رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: جمعیت هلال احمر نه تنها در زمینه اهدای خون، بلکه در زمینه تولید فرآورده‌های خونی می‌تواند به سازمان انتقال خون کمک‌ کند.

پیرحسین کولیوند در آیین گرامیداشت پنجاهمین سال تاسیس سازمان انتقال خون که امروز، شنبه، ۲۴ شهریور ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: در نمازهای روزانه از خداوند می‌خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند. همچنین خداوند در سوره نسا فرموده است که نعمت را به پیشوایان، صدیقین، شهدا و صالحان اعطا می‌کند.

وی گفت: اهداکنندگان خون و افرادی که در سازمان انتقال خون حضور دارند، کار خیر می‌کنند. شتاب در کار خیر یک کار مهم است و باید در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت‌گرفت. خداوند متعال، نیکوکاران و خیرین را دوست دارد و خوشا به حال کسانی که در مسیر اهدای خون فعالیت می‌کنند. اهداکنندگان خون با از خودگذشتگی نسبت به اهدای خون اقدام می‌کنند.

کولیوند با اشاره به خدمات سازمان انتقال خون گفت: مدیرعامل سازمان انتقال خون، یک مدیر جهادی است و به دلیل اینکه مدیران ایشان نیز از جنس مدیران جهادی هستند به موفقیت‌های بسیاری نائل آمده‌اند.

وی با اشاره به دوران مدیریتی خود در سازمان اورژانس کشور گفت: من از پرسنل تحت هدایت خود می‌خواستم که نسبت به اهدای خون اقدام کنند و در کار خیر شریک شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر ایران ۳ میلیون داوطلب دارد، اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال‌احمر هرگاه به اهدای خون نیاز بوده به پای کار آمده‌اند و نسبت به اهدای خون اقدام‌کرده‌اند.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر می‌تواند به سازمان انتقال خون کمک کند، گفت: نه تنها در زمینه اهدای خون، بلکه در زمینه تولید فرآورده‌های خونی می‌توانیم به سازمان انتقال خون کمک‌کنیم. جمعیت هلال‌احمر با توجه به جایگاه خود می‌تواند موضوع اهدای خون را در جهان تبیین‌کند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر بیش از ۳ میلیون داوطلب دارد، گفت: هنگامی که سازمان انتقال خون برای اهدای خون فراخوان صادر می‌کند، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برای اهدای خون صف می‌کشند و در نجات جان انسان‌ها سهیم می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار