تیم‌های ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران برای اولین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند.

فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد؛ با اعلام سایت فدراسیون جهانی تیم‌های ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ این رشته به طور همزمان جواز حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان از طریق رنکینگ را کسب کردند.
 
تیم ملی نوجوانان پسر ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توانست رتبه هفتم رنکینگ تیمی دنیا را تصاحب کند و به عنوان یکی از ۱۲ تیم حاضر در مسابقات قهرمانی جهان کسب سهمیه نماید.

تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان نیز با قرار گرفتن در جایگاه هشتم رنکینگ تیمی دنیا به عنوان یکی از ۱۲ تیم جواز حضور در قهرمانی جهان را کسب کرد.

همچنین پس از تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکنیگ انفرادی جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال، فدراسیون جهانی هر دو سهمیه زیر ۱۵ سال و زیر ۱۹ سال انفرادی قهرمانی جهان را به فرجی اختصاص داد که با تصمیم کادر فنی فرجی در یکی از دو رده سنی نوجوانان و جوانان می‌تواند حضور پیدا کند.

باران ارجمند ملی پوش شایسته نوجوانان دختر کشورمان نیز با قرار گرفتن در جایگاه هفدهم رده سنی زیر ۱۵ سال دنیا، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد که برای نخستین بار یک دختر ایرانی موفق به کسب این مجوز شده است.
  
در رده سنی زیر ۱۵ سال فراز شکیبا ملی پوش ارزنده کشورمان با قرار گرفتن در رده ۲۸ رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌های دنیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ ساله‌ها امیر مهدی کشاورزی با قرار گرفتن در جایگاه ۳۵ دنیا سهمیه رقابت‌های انفرادی جوانان جهان را کسب کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان اواسط آذرماه به میزبانی سوئد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار