شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از ساعت کاری کم اتوبوس‌ها در مسیر باغستان به تهران گلایه کرد.

این روز‌ها ترافیک شهری موجب شده تا شهرندان برای تردد در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا سریعتر به مقصد برسند. عده ای به دلیل شرایط کاری تحصیلی و یا دیگر موارد به ناچار باید از شهرهای حومه به مرکز شهر سفر کنند.

اتوبوس می تواند یکی از وسایل مناسب حمل و نقل عمومی و شهری باشد. این روز‌ها مسافران خط باغستان شهریار به تهران از ساعت نامنظم فعالیت در این خط گلایه دارند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام گوشه‌هایی از این مشکلات را شرح داد و درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر؛ درخواست عاجزانه خواهش می‌کنم که پیگیر وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی در خط اتوبوس باغستان شهریار به تهران باشید. بنده حدود ۱۰ سال هست که مسافر این مسیر هستم. این خط اتوبوس‌ها تا ساعت ۸ صبح مشغول به فعالیت هستند، بعد کلا تا ۳ بعد از ظهر مسافر جابجا نمی‌کنند و ساعت ۳ به بعد هم فقط از سمت تهران به شهریار فعالیت می‌کنند ولی در مسیر بالعکس فعالیتی ندارند.

در دوران کرونا هم در مجموع تعدادشان خیلی کم و نامنظم شد، قبل از کرونا از تهران به شهریار شب‌ها تا ساعت ۸ مشغول به کار بودند، اما هم اکنون تا ۶ بعد از ظهر بیشتر فعالیت ندارند. مورد دیگر اینکه اتوبوس شهریار کرج از دوران کرونا به طور کلی حذف شد. درنظر بگیرید کسی که این مسیر هر روزه اش هست وحداقل ۲ تا ۳ بار باید تاکسی عوض کند چه هزینه هنگفتی را باید پرداخت کنیم. همچنین من مسافر خط والفجر معین در تهران هستم، این خط کلا سیستم سرمایشی وگرمایشی و حتی پرده هم ندارد. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار