مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از تمرکز و تاکید بر اجرای سیاست های جوانی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد.

حامد رستمی با عرض تبریک بمناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر «عج» گفت: دهیاران دارای سه فرزند ودو دوره دهیاردر کارنامه خود از تسهیلات کم بهره ۱۵۰ میلیون تومانی بهره مند می‌شوند.

او از روستا‌ها به عنوان کانون پایدار تولید و پشتوانه امنیت غذایی جامعه یاد کرد و افزود: نیروی انسانی متعهد و کارآمد مهمترین شاخصه رشد و تعالی کشور است و دولت با راهکار‌های مختلف به دنبال توانمندسازی روستا‌ها و ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان است.

رستمی با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ استاندار فارس در حمایت از بخش روستایی گفت: این تسهیلات با همکاری ومساعدت سازمان شهرداری‌ها ها ودهیاری‌های کشور با پیگری‌های معاونت عمرانی استانداری به سرانجام رسید و مجموعه پست بانک استان فارس نقش ارزنده‌ای در پرداخت این تسهیلات کم بهره ایفا می‌کند.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس، این تسهیلات در قالب تفاهم نامه سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور و پست بانک در راستای اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت اعطا می‌شود.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش، اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت را از نیاز‌های اساسی کشور برشمرد و فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه فعالیت در همه عرصه‌ها عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار