معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آغاز طرح پاکسازی بلوار‌های ساحلی از عرضه‌کنندگان قلیان از ابتدای مهرماه خبر داد.

علی شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به تجمع قلیانی‌ها در نقاط مختلف بلوارهای ساحلی در کنار رودخانه کارون گفت: پیمانکار طرح جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در بلوار ساحلی غربی انتخاب شده و عرضه‌کنندگان قلیان در این قسمت جمع‌آوری شده‌اند و در حال حاضر پیمانکار در حال حفظ و نگهداری محیط است. اکنون تعداد کمی عرضه‌کننده قلیان در بلوار ساحلی غربی و تنها سمت اکباتان در حال فعالیت هستند اما در پارک کیانپارس قلیان‌فروشی وجود ندارد.

او افزود: حدود ۹ ماه است که در پارک ۴۲ هکتاری منطقه ۲ اهواز دیگر عرضه‌کنندگان قلیان حضور ندارند و نگهداری این پارک به خوبی در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص فعالیت تعداد زیادی از قلیانی‌ها در بلوار شرقی گفت: برای جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در بلوار ساحلی شرقی نیز پیمانکاری انتخاب شده است و در مرحله انعقاد قرارداد هستیم. این پیمانکار تا ۱۰ روز دیگر کار خود را برای جمع‌آوری عرضه‌کنندگان آغاز می‌کند.

شمس عنوان کرد: از ۱۵ روز تا یک ماه دیگر کار در این زمینه آغاز می‌شود و بلوارهای ساحلی کاملا از عرضه‌کنندگان قلیان پاکسازی می‌شوند و پس از آن هم نگهداری پارک‌ها و بلوارهای ساحلی برای جلوگیری از بازگشت قلیانی‌ها انجام می‌شود.

برچسب ها: قلیان سرا ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.